butikker

Tilbud

Tilbudsuger
20% ekstra rabat
på udsalgsprisen
på forskellige stilarter i pakken
Slut på sæson salg
Op til 50% ekstra rabat
på udsalgsprisen
Udvalgte dele
Brug og spar
Op til 30% ekstra rabat
på alle fodboldartikler
Videro G6-S med cover og Meater
900,00 €
i stedet for vejledende pris €1478,00
plus flere tilbud
Hele rækken
50% rabat
på vejledende pris
Udvalgte højdepunkter
Op til 70% rabat
på vejledende pris

VIP Club App

Din loyalitet betaler sig! Saml smileys og modtag eksklusive belønninger og rabatter.

OUTLET vouchers

Den perfekte gave

Forkæl din elskede

det fulde udvalg af 39 mærkebutikker!

Kundebedømmelser

Profilbillede af "Thomas B"
Thomas B
4 måneder siden
Hej alle sammen. Jeg var her med min søn. Han fandt noget, men desværre gjorde jeg det ikke. Vi havde ikke meget tid til at kigge på alle butikkerne. Men der var masser af fine ting og produkter, der fangede vores opmærksomhed. Personalet er meget venligt og hjælpsomt. Hav en dejlig dag i Rövershagen og Rostock. Bymidten er også et besøg værd. Hilsen 👋🏻 Thomas
Profilbillede af "Christian"
Christian
4 måneder siden
Rostock outletcenter er ret imponerende. Fyrre mærkevarebutikker, hvoraf nogle tilbyder fremragende tilbud, vil helt sikkert få dit hjerte til at banke. Der er noget for enhver shopper her. Og der er masser af steder at spise og drikke, så efter en stressende shoppingtur kan du slappe af med en kop kaffe og kage eller et let måltid.
Sanitære faciliteter er selvfølgelig meget vigtige for besøgende. Her på outlet'et bliver en tur på toilettet en kunstoplevelse. De sanitære faciliteter er fremragende...
Profilbillede af "Devianx"
Devianx
5 måneder siden
Lille, men perfekt udformet, kan man sige. Vi har været der to gange nu og fundet noget godt og overkommeligt begge gange. Det er et besøg værd, hvis du bare er på gennemrejse. Jeg ville dog ikke køre to timer bare for det.
Det er rent, og der er rigelig parkering.
Profilbillede af "Susann Adrian"
Susann Adrian
5 måneder siden
Mange tak til Julian fra Adidas-butikken. Jeg har sjældent mødt en så venlig og motiveret sælger. Han gav min 12-årige søn meget kompetente og empatiske råd. Topkarakter! 👍
Profilbillede af “Ro.Pe. E.”
Ro.Pe. E.
7 måneder siden
Vi formåede at gøre en masse gode tilbud. Fantastisk centrum med bageri, snackbar og bistro.
Profilbillede af “Grit Kurtzmann”
Grit Kurtzmann
7 måneder siden
Mange nye butikker er åbnet, hvilket gør shopping både sjovt og umagen værd. Lørdag eftermiddag er det næsten umuligt at finde parkering. Det er meget overfyldt.
Profilbillede af “Nico Jagdmann”
Nico Jagdmann
7 måneder siden
Jeg kan virkelig godt lide outlet'en; den har udviklet sig meget positivt de seneste år. Jeg tænkte, at når Handelshof ved siden af ​​lukkede, ville man måske virkelig vokse. De nuværende butikker er helt perfekte 👌 Jeg håber, det fortsætter sådan.
En Rituals-butik ville være god, eller en dyrehandel; der findes ikke en nogen steder på outletmarkedet. Det er et hul i markedet.
Profilbillede af "Sylvi Knobl"
Sylvi Knobl
8 måneder siden
Lille, men fin ... ikke så stor som den i Brehna. Vi fik et par gode tilbud. Rent, venlige sælgere. Et besøg værd, hvis du er i nærheden.
Profilbillede af "Thomas Grießbach"
Thomas Griessbach
8 måneder siden
En række outletudbydere (Marco Polo, Adidas, Puma, Wrangler... (flere modeforhandlere) ... Haribo, Bahlsen, Storck... (slik). Man kan slentre rundt, ikke alle (f.eks. Globetrotter) er rene outlets. Men der kan også findes gode tilbud.
Profilbillede af "Karin Fischer"
Karin Fischer
9 måneder siden
Jeg har været der flere gange, og denne restaurant er i udvikling og bliver mere varieret i sit udvalg, og nu udvides mad- og drikkevareafdelingen også med tilføjelsen af ​​"Blue Donkey". Venlig betjening i butikkerne. Alt er rent og velholdt. Kan varmt anbefales.
Profilbillede af “Gaby Schneider”
Gaby Schneider
9 måneder siden
En rigtig fin forretning. Overskuelig, overdækket og meget pæn. Kan varmt anbefales.
Profilbillede af “Uwe Rosenbaum”
Uwe Rosenbaum
9 måneder siden
Outletbutikken er ikke så stor, men den har et par gode butikker, der inviterer dig til at kigge rundt og kigge rundt. Hvis du er heldig, finder du måske endda noget.
Profilbillede af "Michael Ertl"
Michael Ertl
10 måneder siden
Fantastisk outlet, meget travlt! Parkeringspladsen er meget hektisk og ret irriterende! Jeg vil råde alle til at bruge parkeringspladsen på den anden side af gaden! Sparer tid og besvær (se billede).
Profilbillede af “Simone Smylla”
Simone Smylla
10 måneder siden
Et fantastisk sted at shoppe. Man skal lede efter gode tilbud, hvis man vil have kvalitet. Alle sælgerne er meget venlige. En meget behagelig shoppingatmosfære.
Profilbillede af "Thomas Brautzsch"
Thomas Brautzsch
10 måneder siden
Et fedt shoppingparadis for tilbudsjægere. Når vi er i området, er et besøg i outlet altid et must. Og vi tager altid afsted med vores tasker pakket. Selvom parkeringspladsen igen var fyldt, var mængden godt fordelt i hele outletområdet. Ingen køer, ingen skubben. Vi kommer helt sikkert tilbage.
Profilbillede af "Melanie Mues"
Melanie Mues
10 måneder siden
Det er en relativt lille butik, men vi kunne ikke desto mindre godt lide den. Vi var der omkring klokken 1.08:11 den 00. august og havde ingen problemer med at finde en parkeringsplads. Klokken 13:30 var søgningen efter en parkeringsplads håbløs.
Profilbillede af "André Schink"
André Schink
11 måneder siden
Masser af spændende butikker og nogle rimelige priser.
Hvis du sammenligner priserne lidt, kan du spare mange penge.
For eksempel har vi 125 par til 3€ Puma- Få sko.
Profilbillede af “N “Tonimakakaroni” J”
N “Tonimacaroni” J
11 måneder siden
Meget dejligt sted at shoppe. Meget overfyldt; på trods af masser af parkeringspladser tog det lang tid at finde en parkeringsplads.
Ellers rigtig fine butikker, og man kan gøre nogle gode tilbud
Profilbillede af "Gina Kluttig"
Gina Kluttig
11 måneder siden
Stor, lys bygning, smukt indrettet. Priserne er virkelig gode, og der er masser af tilbud.
Et par butikker er ukendte efter min mening, men har stadig gode ting.
Det er en skam at Triumph er udgået, efter min mening var det den bedste butik at gøre et godt kup 🥰
Profilbillede af "Lara"
Lara
11 måneder siden
Fantastisk outlet. Masser af forskellige butikker i forskellige prisklasser. Det, vi personligt fandt meget behageligt, var det separate rum til bleskift og amning med en behagelig stol. Man kan låse det og få lidt fred og ro. Det var også meget rent.
Profilbillede af "stephan berger"
stephan berger
11 måneder siden
En smuk butik med mange gode og velkendte mærker. Adidas Vi finder altid det, vi leder efter. I det mindste Storck og Haribo er der også altid. De andre butikker inviterer også til at slentre og shoppe. Om mandagen er det ret afslappende. Vi kommer gerne tilbage.
Profilbillede af “Michi B.”
Michi B.
12 måneder siden
På tidspunktet for vores besøg var outlet'en ikke overfyldt, så vi kunne shoppe i en afslappet atmosfære. Der var et stort udvalg af mad. Personalet var alle venlige og imødekommende.
Profilbillede af “HSVsince1979”
HSV siden 1979
12 måneder siden
Selve centrum er pænt, rent og har et godt udvalg af butikker.
Det ville være ønskeligt, hvis det var muligt, at gøre parkering nemmere for autocampere, og et par ladestandere til elbiler ville også være rart. Personalet var meget venligt ( Adidas Sketchers og Storck )
Profilbillede af "Carmen"
Carmen
1 år siden
Det var sjovt at slentre rundt, vi fandt også et par gode tilbud 👍
Maden på Blue Donkey er virkelig god, og bageriet på den anden side af gaden kan også varmt anbefales!
Generel service også meget god og venlig
Toiletterne er meget rene!
Profilbillede af "Petra B."
Petra b
1 år siden
Meget velegnet til en regnvejrsdag. Outlet-butikken huser mange butikker. Du kan købe tøj, legetøj, køkkenapparater, sportstøj og sko samt masser af slik 🍬.
Profilbillede af “Sabine Lagodni”
Sabine Lagodni
1 år siden
Dette Hanse Outlet er et anbefalelsesværdigt indkøbscenter. Udvalget af produkter i de mange butikker er mangfoldigt. De overkommelige tilbud i de forskellige butikker er særligt kundevenlige. Jeg vil helt sikkert tage dertil igen inden for en overskuelig fremtid.
Profilbillede af "Bare mig, JP"
Bare mig, JP
1 år siden
Fint lille indkøbscenter. Udvalget af shoppingmuligheder skiller sig behageligt ud fra ensartetheden af ​​forretningerne i Berlin og Leipzig. Masser af parkering foran døren, og alt indeni er rent, lyst og venligt. Du føler dig godt tilpas her. Klar anbefaling, ville gå igen.
Profilbillede af "Chris Rose"
Chris Rose
1 år siden
den Hanse Outlet er en af ​​de meget få i regionen og er derfor altid velbesøgt. Sammenlignet med andre er det bestemt et mindre outlet, men butikkerne er ret pæne, og du kan nogle gange finde et kup eller to.
Profilbillede af “Brigitte Møller”
Brigitte Møller
1 år siden
Det var min første gang her ... jeg kunne virkelig godt lide det. Masser af butikker, et bredt udvalg og et godt udvalg.
Til sidst blev det hele afsluttet med en kop kaffe
Profilbillede af "Anett Lehnigk"
Anett Lehnigk
1 år siden
Outletcentret er virkelig kommet til sin ret. Vi tager derhen cirka to gange om året og finder næsten altid noget (eller noget vi leder efter).
Der er noget for enhver smag, og lige nu er der nogle gode tilbud.
Sælgeren i Camp David Butik, flink, kompetent og ærlig (reddede dagen for os).
En anden lille café ville være dejligt.
Profilbillede af "Krissi S"
Krissi S
1 år siden
Indgangen, smukt pyntet i adventstiden. Vi var der for første gang og blev positivt overrasket. En lille, meget ren og velorganiseret stikkontakt. Fantastisk 😊☺️ at gøre et kup eller to. Hvis vejret ikke er så godt, kan du bruge en time eller to her. (Det ville være lidt for lille til en hel dag) Vi vil helt sikkert tage dertil igen.
Profilbillede af “JFocs”
JFocs
for 2 år siden
Hanse Outlet er bestemt et besøg værd. Det er et fantastisk sted, især for gaver, på grund af det store udvalg af butikker. Fra udendørsbutikker til legetøj og produkter til personlig pleje finder du næsten alt. Toiletterne er også nyrenoverede, rene og velholdte.

I myldretiden har det eneste bageri i centrum dog ikke nok siddepladser. Jeg har heller ikke en stol eller lænestol til amning i omklædningsrummene.
Profilbillede af "Karen"
Karen
for 2 år siden
Du kan gøre det. Hvis du har tid og ikke har problemer med mange mennesker.
Profilbillede af "Melanie Raab"
Melanie Raab
for 2 år siden
Profilbillede af "Sabrina Streck"
Sabrina Streck
for 2 år siden
Simpelthen et feel-good sted 😍 det er dejligt, hvordan alt har udviklet sig positivt der.

Et par flere muligheder for at spise ude ville være dejligt.
Profilbillede af “Frank F.”
Frank F.
for 2 år siden
Profilbillede af "CB"
CB
for 2 år siden
En smuk outlet med mange butikker. Man kan virkelig finde gode tilbud her, hvis man leder efter dem.

Ellers er mange produkter også tilgængelige til normalpriser.

Der er tilstrækkeligt med parkeringspladser.

Det er også tilgængeligt for handicappede og kørestolsbrugere.

God fornøjelse med at kigge rundt og finde gode tilbud 😊.
Rigtig gode og gode tilbud
Profilbillede af "Silke Dobbrow"
Silke Dobbrow
for 2 år siden
De er fantastiske butikker
Profilbillede af “Sven Warsteit”
Sven Warsteit
for 2 år siden
Hvilken smuk butik. Jeg handlede hos dig den 15. juli, og jeg ville handle der igen og igen. Meget sød sælger, meget hyggelig atmosfære. Jeg håber, at butikken bliver ved i lang tid, indtil en Mustermann rejser til Rostock. Tak
Profilbillede af "Janine Zündorf"
Janine Zündorf
for 2 år siden
En dejlig, relativt ny forretning, ikke overfyldt, venligt personale, gode produkter
Profilbillede af “Bernd Kreetz”
Bernd Kreetz
for 2 år siden
Hvis du vil købe godt (mærke)tøj,
er i Hanse Outlet helt rigtigt. Masser af gode butikker og mad og drikke er også gratis 🤩👍🏻.
Profilbillede af “Ca La”
Ca La
for 2 år siden
Lille & Fin 👍🏻

Nogle af rabatterne er enorme ... det er virkelig det værd 🕺🏽💃🏻

Dejligt: ​​siddepladser overalt, hvor det meste af mænd ser ud til at være "parkeret" 😂

Gastronomien er så som så
Gratis parkering direkte ved outlet

Toiletterne er rene
Profilbillede af “Monique Tramp”
Monique Tramp
for 2 år siden
I mellemtiden er det Hanse Outlet Det er virkelig blevet til noget nyt og et besøg værd. Kæmpe rabatter på tøj og store pakker mad til få penge.
Der er masser af parkeringspladser!

Følg os