- Maandag - zaterdag: 10 - 00 uur
- Maandag - zaterdag: 10 - 00 uur
Noem maar op
-
Maandag - zaterdag:
10: 00 - 19: 00-klok



Wij ontwerpen vrolijke en betaalbare mode voor kinderen die weten wat ze willen. We bekijken de wereld door de ogen van kinderen en laten ons inspireren door hun eenvoud. We creëren trendy ontwerpen met een sterke focus op denim, waarbij comfort, veiligheid en kwaliteit altijd voorop staan. Onze creativiteit is geworteld in de liefdevolle aard van kinderen en we kleden baby's, kinderen en tieners voor elke gelegenheid, altijd stijlvol.
NAME IT is onderdeel van BESTSELLER en begon in 1986 als EXIT. In 1996 werd NAME IT geïntroduceerd als submerk en in 2008 werd EXIT omgedoopt tot NAME IT. Vandaag de dag is NAME IT actief in meer dan 20 markten in Europa, Azië, Noord-Amerika, Zuid-Amerika en Australië en speelt het in op de modebehoeften van kinderen van 0 tot 16 jaar.
Aanbiedingen bij Name It
Vacatures bij Name It
Klanten ervaringen


Sanitaire voorzieningen zijn uiteraard erg belangrijk voor bezoekers. Hier in de outlet wordt een toiletbezoek een kunstzinnige ervaring. De sanitaire voorzieningen zijn uitstekend...

Het is schoon en er is voldoende parkeergelegenheid.




Een Rituals-winkel zou een goede optie zijn, of een dierenwinkel; die is er nergens in de outletmarkt. Het is een gat in de markt.










Als je een beetje prijzen vergelijkt, kun je veel geld besparen.
We hebben bijvoorbeeld 125 paar voor 3€ Puma-Koop schoenen.

Verder zijn er erg leuke winkels en kun je er leuke koopjes doen

Er zijn een paar winkels die ik nog niet ken, maar die nog steeds leuke spullen hebben.
Jammer dat Triumph eruit ligt, in mijn ogen was dat de beste winkel om een koopje te doen 🥰




Het zou wenselijk zijn als het parkeren voor campers gemakkelijker zou worden gemaakt, en een paar laadpunten voor elektrische voertuigen zouden ook fijn zijn. Het personeel was erg vriendelijk ( Adidas ,Schetsers en Storck )

Het eten bij de Blue Donkey is echt goed, en de bakker aan de overkant is ook een echte aanrader!
Algemene service ook erg goed en vriendelijk
Toiletten zeer schoon!





Tot slot werd het geheel afgerond met een kopje koffie

Er is voor ieder wat wils en momenteel zijn er leuke aanbiedingen.
De verkoopster in de Camp David Winkel, aardig, bekwaam en eerlijk (was voor ons de redding).
Nog een klein café zou leuk zijn.


Tijdens piekuren heeft de enige bakkerij in het centrum echter te weinig zitplaatsen. Ook heb ik geen stoel of fauteuil om borstvoeding te geven in de kleedkamers.



Een paar extra opties om uit eten te gaan zou geweldig zijn.


Overigens zijn veel producten ook tegen reguliere prijzen verkrijgbaar.
Er zijn voldoende parkeerplaatsen.
Het is ook toegankelijk voor mindervaliden en rolstoelgebruikers.
Veel plezier met rondkijken en het vinden van koopjes 😊.

is in de Hanse Outlet precies goed. Er zijn ook veel leuke winkels en eten en drinken. Parkeren is gratis 🤩👍🏻.

Sommige kortingen zijn enorm... het is het echt waard 🕺🏽💃🏻
Leuk: overal zitplekken, waar vooral mannen lijken te “parkeren” 😂
De gastronomie is matig
Gratis parkeren direct bij de outlet
Toiletten zijn schoon

Er zijn voldoende parkeerplaatsen!