- Maandag - zaterdag: 10 - 00 uur
- Maandag - zaterdag: 10 - 00 uur
Stadsbakkerij Kühl
-
Maandag vrijdag: 09: 30 - 19: 00-klok
Zaterdag: 09:30 - 18:00 uur



Stadtbäckerei Kühl – Vakmanschap met hart sinds 1935
Al bijna 90 jaar staat de stadsbakkerij Kühl in Grimmen voor echt ambachtelijk bakken, regionale verbondenheid en eerlijke smaak. Wat ooit begon als een klein familiebedrijf, is nu een modern ambachtelijk bedrijf met hart. Onze recepten combineren traditie met nieuwe ideeën – altijd met als doel om onze klanten elke dag verse, hoogwaardige bakproducten aan te bieden. Of het nu gaat om knapperig brood, geurige broodjes of zoete lekkernijen: wij steken veel liefde in elk product.
Wij bakken met de beste lokale ingrediënten en dragen actief bij aan voedselredding door middel van duurzame praktijken, bijvoorbeeld met onze populaire RetterTüten. Stadtbäckerei Kühl is meer dan alleen een bakkerij – het is een stukje thuis. Voor de inwoners van Grimmen, voor de regio en voor iedereen die eerlijk vakmanschap waardeert.
Aanbiedingen bij de Kühl Stadsbakkerij
Vacatures bij Stadtbäckerei Kühl
Klanten ervaringen


Sanitaire voorzieningen zijn uiteraard erg belangrijk voor bezoekers. Hier in de outlet wordt een toiletbezoek een kunstzinnige ervaring. De sanitaire voorzieningen zijn uitstekend...

Het is schoon en er is voldoende parkeergelegenheid.




Een Rituals-winkel zou een goede optie zijn, of een dierenwinkel; die is er nergens in de outletmarkt. Het is een gat in de markt.










Als je een beetje prijzen vergelijkt, kun je veel geld besparen.
We hebben bijvoorbeeld 125 paar voor 3€ Puma-Koop schoenen.

Verder zijn er erg leuke winkels en kun je er leuke koopjes doen

Er zijn een paar winkels die ik nog niet ken, maar die nog steeds leuke spullen hebben.
Jammer dat Triumph eruit ligt, in mijn ogen was dat de beste winkel om een koopje te doen 🥰




Het zou wenselijk zijn als het parkeren voor campers gemakkelijker zou worden gemaakt, en een paar laadpunten voor elektrische voertuigen zouden ook fijn zijn. Het personeel was erg vriendelijk ( Adidas ,Schetsers en Storck )

Het eten bij de Blue Donkey is echt goed, en de bakker aan de overkant is ook een echte aanrader!
Algemene service ook erg goed en vriendelijk
Toiletten zeer schoon!





Tot slot werd het geheel afgerond met een kopje koffie

Er is voor ieder wat wils en momenteel zijn er leuke aanbiedingen.
De verkoopster in de Camp David Winkel, aardig, bekwaam en eerlijk (was voor ons de redding).
Nog een klein café zou leuk zijn.


Tijdens piekuren heeft de enige bakkerij in het centrum echter te weinig zitplaatsen. Ook heb ik geen stoel of fauteuil om borstvoeding te geven in de kleedkamers.



Een paar extra opties om uit eten te gaan zou geweldig zijn.


Overigens zijn veel producten ook tegen reguliere prijzen verkrijgbaar.
Er zijn voldoende parkeerplaatsen.
Het is ook toegankelijk voor mindervaliden en rolstoelgebruikers.
Veel plezier met rondkijken en het vinden van koopjes 😊.

is in de Hanse Outlet precies goed. Er zijn ook veel leuke winkels en eten en drinken. Parkeren is gratis 🤩👍🏻.

Sommige kortingen zijn enorm... het is het echt waard 🕺🏽💃🏻
Leuk: overal zitplekken, waar vooral mannen lijken te “parkeren” 😂
De gastronomie is matig
Gratis parkeren direct bij de outlet
Toiletten zijn schoon

Er zijn voldoende parkeerplaatsen!