Assistent Winkelmanager (m/v/d)

VILA IS OP ZOEK NAAR JOU!


Ben jij een sterke teamspeler met een coachende aanpak en een passie voor mode? Je ondersteunt de winkelmanager bij het aansturen van het team en zorgt ervoor dat elke klant de winkel verlaat met een positief gevoel en een stijlvolle outfit. Je begeleidt collega's op de winkelvloer, draagt ​​actief ideeën aan en creëert een inspirerende winkelervaring. Bij ons krijg je de vrijheid en verantwoordelijkheid om echt het verschil te maken. Samen bereiken we succes.


Zo ziet een typische werkdag er voor jou uit:
Je coördineert de dagelijkse werkzaamheden, houdt het overzicht en ondersteunt je team op de winkelvloer. Je helpt met de personeelsplanning, administratie, visuele merchandising en voorraadbeheer. Samen met de winkelmanager streef je naar doelstellingen en creëer je een positieve werkomgeving. Je inspireert klanten bovendien met persoonlijke service en een perfecte productpresentatie.


Dit is wat jou onderscheidt:
• Je wilt doorgroeien naar een leidinggevende functie in de detailhandel.
• Je hebt een coachende mentaliteit en kunt anderen motiveren.
• Je denkt ondernemend en bent resultaatgericht.
• Je bent communicatief, positief en een teamspeler.
• Je bent sterk in de verkoop en geeft het goede voorbeeld.
• Je hebt een passie voor mode en het merk VILA
• Je bent flexibel en ook in het weekend beschikbaar.


Voldoe je nog niet aan alle eisen? Geen probleem! Voor ons zijn je houding en motivatie het belangrijkst.


Dit maakt ons uw nieuwe werkplek:
• 50% personeelskorting op onze merken in de VILA Store
• Familiale sfeer en een authentieke, informele cultuur
• Flexibele werkuren
• Professionele ontwikkeling door middel van platte hiërarchieën en training
• Exclusieve partnerkortingen, Urban Sports Club en JobRad
• €300 gezondheidsbudget per kalenderjaar voor diensten van 60 jaar en ouder (na 1 jaar dienstverband)
• Bedrijfspensioenregeling
• 30 vakantiedagen (voor alle contractvormen)
• 50% toeslag op zondag
• Werk-privébalans: Plan je werkuren 4 weken van tevoren.
• Een basisoutfit (1 broek en 1 shirt)


VILA IS OP ZOEK NAAR JOU!
Wij zien uw sollicitatie graag tegemoet. anouk.jong@bestseller.com en / of daphne.visser@bestseller.com

Gedreven door stijl. Geïnspireerd door mensen.

BESTSELLER is een van de grootste internationale modeketens – en toch een familiebedrijf met Deense wortels.
Met merken als JACK & JONES, NOEM HET, GESELECTEERDE, STUKKEN, VERO MODA Bij VILA creëren we stijlvolle mode voor iedereen.

Meer banen

Klanten ervaringen

Profielafbeelding van "Thomas B"
Thomas B
4 maanden geleden
Hallo allemaal. Ik was hier met mijn zoon. Hij heeft iets gevonden, maar ik helaas niet. We hadden niet veel tijd om alle winkels te bekijken. Maar er waren veel leuke dingen en producten die onze aandacht trokken. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Fijne dag in Rövershagen en Rostock! Het stadscentrum is ook zeker een bezoekje waard. Groetjes 👋🏻 Thomas
Profielfoto van "Christian"
Christelijk
4 maanden geleden
Het outletcentrum in Rostock is ronduit indrukwekkend. Veertig merkwinkels, waarvan sommige fantastische aanbiedingen hebben, zullen je hart sneller doen kloppen. Er is voor ieder wat wils. En er zijn genoeg eet- en drinkgelegenheden, dus na een stressvolle shopsessie kun je ontspannen met een kop koffie en gebak, of een snack.
Sanitaire voorzieningen zijn uiteraard erg belangrijk voor bezoekers. Hier in de outlet wordt een toiletbezoek een kunstzinnige ervaring. De sanitaire voorzieningen zijn uitstekend...
Profielfoto van "Devianx"
Devianx
5 maanden geleden
Klein maar fijn, zou je kunnen zeggen. We zijn er nu twee keer geweest en hebben beide keren iets goeds en betaalbaars gevonden. Het is zeker een bezoekje waard als je er toevallig langskomt. Ik zou er echter geen twee uur voor rijden.
Het is schoon en er is voldoende parkeergelegenheid.
Profielafbeelding van "Susann Adrian"
Susann Adrian
5 maanden geleden
Hartelijk dank aan Julian van de Adidas-winkel. Ik heb zelden zo'n vriendelijke en gemotiveerde verkoper ontmoet. Hij gaf mijn 12-jarige zoon zeer deskundig en empathisch advies. Top! 👍
Profielafbeelding van “Ro.Pe. E.”
Ro.Pe. E.
7 maanden geleden
We hebben er heel veel koopjes kunnen scoren. Geweldig centrum met een bakker, snackbar en bistro.
Profielafbeelding van “Grit Kurtzmann”
Grit Kurtzmann
7 maanden geleden
Er zijn veel nieuwe winkels geopend, waardoor winkelen de moeite waard en leuk is. Op zaterdagmiddag is parkeren bijna onmogelijk. Het is er erg druk.
Profielafbeelding van “Nico Jagdmann”
Nico Jagdmann
7 maanden geleden
Ik vind de outlet echt geweldig; hij heeft zich de laatste jaren heel positief ontwikkeld. Ik dacht dat je misschien echt zou groeien als de Handelshof ernaast zou sluiten. De huidige winkels zijn absoluut perfect 👌 Ik hoop dat het zo blijft.
Een Rituals-winkel zou een goede optie zijn, of een dierenwinkel; die is er nergens in de outletmarkt. Het is een gat in de markt.
Profielafbeelding van "Sylvi Knobl"
Sylvi Knobl
8 maanden geleden
Klein maar fijn... niet zo groot als die in Brehna. We hebben een paar koopjes gescoord. Schone, vriendelijke verkopers. Zeker een bezoekje waard als je in de buurt bent.
Profielafbeelding van "Thomas Grießbach"
Thomas Griessbach
8 maanden geleden
Een verscheidenheid aan outlet-aanbieders (Marco Polo, Adidas, Puma, Wrangler... (verschillende modewinkels) ... Haribo, Bahlsen, Storck... (snoep). Je kunt er wel rondslenteren, maar niet alles (bijv. Globetrotter) zijn pure outlets. Maar er zijn ook koopjes te vinden.
Profielafbeelding van "Karin Fischer"
Karin Visser
9 maanden geleden
Ik ben er al meerdere keren geweest en deze zaak is in ontwikkeling en wordt steeds diverser in zijn aanbod. Ook de eet- en drinkafdeling wordt uitgebreid met de toevoeging van de "Blue Donkey". Vriendelijke service in de winkels. Alles is schoon en goed onderhouden. Een echte aanrader.
Profielafbeelding van “Gaby Schneider”
Gaby Schneider
9 maanden geleden
Een heel fijne outlet. Overzichtelijk, overdekt en erg mooi. Een echte aanrader.
Profielafbeelding van “Uwe Rosenbaum”
Uwe Rosenbaum
9 maanden geleden
De outlet is niet zo groot, maar er zijn wel een paar goede winkels die uitnodigen om lekker rond te snuffelen. Als je geluk hebt, vind je misschien wel iets.
Profielafbeelding van "Michael Ertl"
Michael Ertl
9 maanden geleden
Geweldige outlet, erg druk! De parkeerplaats is erg druk en nogal irritant! Ik raad iedereen aan om de parkeerplaats aan de overkant te gebruiken! Scheelt tijd en gedoe (zie foto).
Profielafbeelding van “Simone Smylla”
Simone Smylla
10 maanden geleden
Een geweldige plek om te winkelen. Je moet op zoek naar koopjes als je kwaliteit wilt. Alle verkopers zijn erg vriendelijk. Een zeer aangename winkelsfeer.
Profielafbeelding van "Thomas Brautzsch"
Thomas Brautzsch
10 maanden geleden
Een fantastisch winkelparadijs voor koopjesjagers. Als we in de buurt zijn, is een bezoekje aan de outlet altijd een must. En we gaan er altijd volgeladen weer weg. Hoewel de parkeerplaats weer vol stond, was de drukte goed verdeeld over de outlet. Geen rijen, geen gedrang. We komen zeker terug.
Profielafbeelding van "Melanie Mues"
Melanie Mues
10 maanden geleden
Het is een relatief kleine winkel, maar we vonden het toch leuk. We waren er rond 1.08:11 uur op 00 augustus en hadden geen moeite om een parkeerplaats te vinden. Om 13:30 uur was de zoektocht naar een parkeerplaats hopeloos.
Profielafbeelding van "André Schink"
André Schink
11 maanden geleden
Veel interessante winkels en soms redelijke prijzen.
Als je een beetje prijzen vergelijkt, kun je veel geld besparen.
We hebben bijvoorbeeld 125 paar voor 3€ Puma-Koop schoenen.
Profielfoto van “N “Tonimakakaroni” J”
N “Tonimaccaroni” J
11 maanden geleden
Erg leuke plek om te winkelen. Erg druk; ondanks voldoende parkeergelegenheid duurde het lang om een parkeerplaats te vinden.
Verder zijn er erg leuke winkels en kun je er leuke koopjes doen
Profielafbeelding van "Gina Kluttig"
Gina Kluttig
11 maanden geleden
Groot, licht gebouw, prachtig ingericht. De prijzen zijn echt geweldig en er zijn veel aanbiedingen.
Er zijn een paar winkels die ik nog niet ken, maar die nog steeds leuke spullen hebben.
Jammer dat Triumph eruit ligt, in mijn ogen was dat de beste winkel om een koopje te doen 🥰
Profielfoto van "Lara"
Lara
11 maanden geleden
Geweldige outlet. Veel verschillende winkels in diverse prijsklassen. Wat wij persoonlijk erg prettig vonden, was de aparte ruimte voor het verschonen van luiers en het geven van borstvoeding, met een comfortabele stoel. Je kunt hem op slot doen en hebt zo even rust. Het was ook erg schoon.
Profielafbeelding van "Stephan Berger"
stephan berger
11 maanden geleden
Een mooie outlet met veel goede en bekende merken. Adidas We vinden altijd wat we zoeken. Tenminste Storck en Haribo zijn er ook altijd. Ook de andere winkels nodigen uit tot slenteren en winkelen. Op maandag kan dat op een ontspannen manier. We komen graag terug.
Profielafbeelding van “Michi B.”
Michi B.
12 maanden geleden
Tijdens ons bezoek was het niet druk in de outlet, dus we konden in een ontspannen sfeer winkelen. De keuze aan eten was ruim en het personeel was vriendelijk en behulpzaam.
Profielfoto van “HSVsince1979”
HSVsinds1979
12 maanden geleden
Het centrum zelf is mooi, schoon en heeft een goede selectie aan winkels.
Het zou wenselijk zijn als het parkeren voor campers gemakkelijker zou worden gemaakt, en een paar laadpunten voor elektrische voertuigen zouden ook fijn zijn. Het personeel was erg vriendelijk ( Adidas ,Schetsers en Storck )
Profielafbeelding van "Carmen"
Carmen
1 jaar geleden
Het was leuk om rond te slenteren en we vonden ook een paar koopjes👍
Het eten bij de Blue Donkey is echt goed, en de bakker aan de overkant is ook een echte aanrader!
Algemene service ook erg goed en vriendelijk
Toiletten zeer schoon!
Profielafbeelding van "Petra B."
Petra B.
1 jaar geleden
Zeer geschikt voor een regenachtige dag. In de outlet zijn veel winkels gevestigd. Je kunt er kleding, speelgoed, keukenapparatuur, sportkleding, schoenen en heel veel snoep kopen 🍬.
Profielafbeelding van “Sabine Lagodni”
Sabine Lagodni
1 jaar geleden
Deze Hanse Outlet is een aan te bevelen winkelcentrum. Het assortiment in de vele winkels is divers. Bijzonder klantvriendelijk zijn de voordelige aanbiedingen in de verschillende winkels. Ik ga er in de nabije toekomst zeker nog een keer naartoe.
Profielafbeelding van "Just me, JP"
Alleen ik, JP
1 jaar geleden
Leuk klein winkelcentrum. Het aanbod aan winkelmogelijkheden onderscheidt zich op aangename wijze van de eenvormigheid van de winkels in Berlijn en Leipzig. Er is voldoende parkeergelegenheid voor de deur en alles binnen is schoon, licht en vriendelijk. Je voelt je hier op je gemak. Duidelijke aanbeveling, zou er zeker weer heen gaan.
Profielafbeelding van "Chris Rose"
Chris Roos
1 jaar geleden
De Hanse Outlet is een van de weinige in de regio en wordt daarom altijd goed bezocht. Vergeleken met andere winkels is het zeker een kleiner verkooppunt, maar de winkels zijn er wel aardig en je kunt er soms wel een koopje vinden.
Profielafbeelding van “Brigitte Moeller”
Brigitte Moeller
1 jaar geleden
Het was mijn eerste keer hier... Ik vond het erg leuk. Veel winkels, een ruime keuze en een goed aanbod.
Tot slot werd het geheel afgerond met een kopje koffie
Profielafbeelding van "Anett Lehnigk"
Anett Lehnigk
1 jaar geleden
Het outletcentrum is echt tot zijn recht gekomen. We gaan er ongeveer twee keer per jaar heen en vinden er bijna altijd wel iets (of iets waar we naar op zoek zijn).
Er is voor ieder wat wils en momenteel zijn er leuke aanbiedingen.
De verkoopster in de Camp David Winkel, aardig, bekwaam en eerlijk (was voor ons de redding).
Nog een klein café zou leuk zijn.
Profielafbeelding van "Krissi S"
Krissi S
1 jaar geleden
De ingang, prachtig versierd tijdens de Advent. Wij waren er voor het eerst en waren aangenaam verrast. Een klein, zeer schoon en goed georganiseerd verkooppunt. Geweldig 😊☺️ om een ​​koopje of twee te scoren. Als het weer niet zo goed is, kunt u hier gerust een uurtje of twee doorbrengen. (Voor een hele dag zou het iets te klein zijn) Wij gaan er zeker nog een keer heen.
Profielafbeelding van “JFocs”
JFocs
2 jaar geleden
De Hanse Outlet is zeker een bezoek waard. Het is een geweldige plek, vooral voor cadeaus, vanwege de grote verscheidenheid aan winkels. Van outdoorwinkels tot speelgoed en verzorgingsproducten, je vindt er bijna alles. Ook de toiletten zijn onlangs gerenoveerd, schoon en goed onderhouden.

Tijdens piekuren heeft de enige bakkerij in het centrum echter te weinig zitplaatsen. Ook heb ik geen stoel of fauteuil om borstvoeding te geven in de kleedkamers.
Profielafbeelding van "Karen"
karen
2 jaar geleden
Je kunt het. Als je tijd hebt en geen problemen hebt met veel mensen.
Profielafbeelding van "Melanie Raab"
Melanie Raab
2 jaar geleden
Profielafbeelding van "Sabrina Streck"
Sabrina Streck
2 jaar geleden
Gewoon een feelgoodplek 😍 en fijn dat alles zich daar positief heeft ontwikkeld.

Een paar extra opties om uit eten te gaan zou geweldig zijn.
Profielafbeelding van “Frank F.”
Frank F.
2 jaar geleden
Profielfoto van "CB"
CB
2 jaar geleden
Een prachtige outlet met veel winkels. Je kunt hier echt koopjes vinden als je goed zoekt.

Overigens zijn veel producten ook tegen reguliere prijzen verkrijgbaar.

Er zijn voldoende parkeerplaatsen.

Het is ook toegankelijk voor mindervaliden en rolstoelgebruikers.

Veel plezier met rondkijken en het vinden van koopjes 😊.
Zeer mooie en mooie aanbiedingen
Profielafbeelding van "Silke Dobbrow"
Silke Dobbrow
2 jaar geleden
Het zijn geweldige winkels
Profielafbeelding van “Sven Warsteit”
Sven Warsteit
2 jaar geleden
Wat een prachtige winkel. Ik heb op 15 juli bij je gewinkeld en ik zou daar keer op keer winkelen. Zeer aardige verkoopster, zeer leuke sfeer. Ik hoop dat de winkel nog lang zal bestaan ​​totdat er een Mustermann naar Rostock reist. Bedankt
Profielafbeelding van "Janine Zündorf"
Janine Zündorf
2 jaar geleden
Een leuke, relatief nieuwe outlet, niet overvol, vriendelijk personeel, mooie producten
Profielafbeelding van “Bernd Kreetz”
Bernd Kreetz
2 jaar geleden
Als je goede (merk)kleding wilt kopen,
is in de Hanse Outlet precies goed. Er zijn ook veel leuke winkels en eten en drinken. Parkeren is gratis 🤩👍🏻.
Profielafbeelding van “Ca La”
Ca La
2 jaar geleden
Klein & Fijn 👍🏻

Sommige kortingen zijn enorm... het is het echt waard 🕺🏽💃🏻

Leuk: overal zitplekken, waar vooral mannen lijken te “parkeren” 😂

De gastronomie is matig
Gratis parkeren direct bij de outlet

Toiletten zijn schoon
Profielafbeelding van “Monique Tramp”
Monique Tramp
2 jaar geleden
Ondertussen is dat zo Hanse Outlet Het is echt gegroeid en zeker een bezoek waard. Enorme kortingen op kleding en grote verpakkingen eten voor weinig geld.
Er zijn voldoende parkeerplaatsen!

Volg ons